Každá matka ráda pozoruje své milované děti při odpočinku. A odpočinek u tak krásného jezera je ještě příjemnější.
Lze postavit i zavěsit.
Nechte
užitečné tvorečky ať se u vás ubytují a jsou pro vás zábavou i
okrasou. Včelky samotářky, berušky, Krásnoočka a jiní to jistě ocení.
Ubytovávat
hmyz na své zahradě či terase není jen užitečné, je ale také zábavné
pozorovat koho ubytováváte. Podstavec je vyplněn tak, aby poskytl
ubytování co nejvíce druhům, kopeček je vycpaný senem, může tedy někdo
bydlet i tam. Podstavec je předělen na půl, hotel je tedy z každé
starany samostatný.
Hmyzí hotel je dlouhý 21cm, široký 11cm a vysoký asi 12cm.
Každý
můj výrobek je originál, vyráběn ručně a bez hrnčířského kruhu.
Používám jen tu nejkvalitnější hlínu. Vypaluji v peci na dřevo, což
zaručuje ne jen jedinečnost výrobku - oheň na něj vždy namaluje něco
jiného, ale také velkou kvalitu výrobku.
Koupí tohoto výrobku nejen že ozdobíte svou zahradu či terasu, ale pomáháte také přírodě kolem vás.
POZOR:
Strom jsme vlivem nešetrné manipulace (během plnění) ulomila ale
umělecky a odborně zase přilepila (lepidlem k tomu určeným, vadrží :-) v
duchu nádherné filozofie Kincugi.Více zde:
Ke každému svému
výrobku mám vztah. Některý ale dojde k újmě během transportu, nešikovné
manipulace, nebo vlivem pálení. Takové výrobky jsem dříve vyhazovala.
Později se ale takové plýtvání dostalo do rozporu s mou ekologickou a
laskavou částí duše. Začala jsem se ptát, co bych mohla udělat pro to,
aby se takový výrobek nestal odpadem, ale naopak byl ještě krásnějším a
hodnotnějším než původně. A jak už to tak bývá, potkala jsem se s
technikou kintcugi.
Filosofie kincugi je podobná estetickému stylu wabi-sabi,
který přijímá a oslavuje nedokonalost a vady. Japonská estetika také
oceňuje známky zanechané užíváním předmětu. To může být jedním z důvodů k
ponechání a dalšímu užívání předmětu i po jeho rozbití se zvýrazněnými
prasklinami a opravami jako událostmi v životě dané věci. Kincugi může být považováno za fyzickou manifestaci Zenového principu mušin
(無心 "čistá mysl"), který zahruje koncepty jako žití okamžikem,
vyrovnanost se změnami a nezájem aktivně měnit svět. Do povědomí se mimo
Japonsko dostalo mimo jiné díky knihám pro osobní rozvoj, které užívají
kincugi jako metaforu k přijmutí vlastních nedostatků.
Kincugi (doslova "zlatý/kovový spoj") nebo kincukuroi
(金繕い, "zlatá/kovová oprava") je japonská umělecká technika aplikovaná
na rozbité hrnčířské výrobky. Poškozená část se vyspraví lakem posypaným
nebo smíchaným s práškovým zlatem, stříbrem nebo platinou, podobně jako u dekorativního stylu malování vzorů touto směsí maki-e. Filosofií kincugi je považovat poničení a nutnou opravu předmětu jako součást jeho historie spíše než něco hodno skrývání.